Året som gått..

År 2010 börjar lida mot sitt slut. Vad hände egentligen?
Jag började året med en fruktansvär operation då jag tog bort mina halsmandlar. Först då fick jag lära mig vad smärta var.
Men halsen läkte och den långa, kalla men ändå ljusa vintern övergick till vår och jag köpte min lilla sommarstuga, eller kolonilott som det ju kallas. Där tillbringades många långa dagar med att luka och göra fint. Och många kvällar med TP, grillning och vin.
Under sommaren fick lilla Steffen lära sig gå på dagis när matte hade sitt egentligen första riktiga sommarjobb. Han försökte även lära sig agility men det gick ju som det gick...ingen vidare. Lillkillen hade blivit könsmogen och sprang hellre efter de andra tikarna.
Sommaren försvann i ett kick och avslutades men en av de roligaste resorna jag varit på, Turkiet.
När hösten kom började jag mer och mer fundera över mitt liv, var jag nöjd? vad ville jag egentligen? En grubbleriernas tid som resulterade att jag gjorde slut med min bäste vän och det fälldes många tårar.
Det senare halvåret har innehållit en hel massa roligheter, fester, spelkvällar, biljardkvällar och mycket mer. Jag blev nykär och det gick helt otroligt bra.
Det bästa av allt är att jag kommer avsluta 2010 med att vara galet förälskad i min fina fina Alex, tillsammans med honom och tillsammans med ett gäng helt underbara människor!
Gott nytt år!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: renee

låter som att det hänt mycket för dig under året som gått. Själv har året gått på som vanligt för mig. Men nästa år blir säkert kanon :-)

2011-01-03 @ 17:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0