En vintermysig helg :)

Det har varit en sån där riktigt vinter-mysig helg. I fredags träffades vi några vänner och drack glögg, snackade strunt och spelade spel. I lördags efter jag ridit och duschat och klippt lilla Steffen åkte jag, Alex och Johan till någon jättelik pulkabacke utanför Nybro. Minns inte vad det hette, nånting med Svart.....tror jag. Backen var enorm och redan efter första gången jag tagit mig upp sa jag -Aldrig mer! Men jag tog mig uppför backen hela fyra gånger. Det gick i en jädra fart nerför iaf.... Kul var det!!
På kvällen, efter granen blivit klädd i glitter och jag blivit festklädd hade vi fest hemma hos mig. Det blev som vanligt lyckat! Vi flummade, dansa lite (som dessvärre hamnat på film!) och lekte snurra flaskan. När vi väl kom in till stan besökte vi rock baren, där är man inte alltför ofta.
Jag och Alex köpte pizza och gick heeeela vägen hem till mig. Ingen tysk som kört fast som man kunde tigga skjuts av. Man kan inte ha tur jämt..
I söndags var vi inte lika bakis som förra veckan så vi (jag Johan och Alex) tog oss upp ur sängen och möttes vid Kalmars ishall och åkte några varv på rinken. Det var kul, men jag var sämre på att åka än jag bafarat. Jag såg nog ut som bambi på halis och var ganska så livrädd. Men jag ramlade inte :)
Efteråt behövdes magen fyllas på så Malin mötte oss på McDonalds för lunch, inte helt fel.
Resten av dagen låg vi utslagna i soffan och på kvällen såg vi på Shrek 4.
Kan en helg bli bättre?












Kommentarer
Postat av: malin

Haha, är den sista bilden vår sexy-picture?! Var det det bästa vi kunde...?? =)

2010-12-07 @ 16:58:11
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Haha ja tydligen är vi inte sexigare än så hehe. Fast våra ben kom ju inte med, det var säkert dem som gjorde själva sexighetsgrejen :P

2010-12-07 @ 17:45:37
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: kerstin

ser ut som det var ett bra party kram

2010-12-07 @ 20:37:01
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0