Tisdag

Äntligen är planerna inför nyår fixade. Jag har haft lite ont i magen över det faktiskt och legat sömnlös och funderat. Man borde nog inte oroa sig så mycket för allt brukar lösa sig. Jg är nog en person som tänker och oroa mig alldeles för mycket.
Hemma i Kalmar igen. Har en mängd saker jag borde göra men har verkligen ingen lust eller ork till måsten. Tror jag börjar bli lite småsjuk faktiskt. Inte konstigt för i princip varenda människa är mer eller mindre sjuk nu.
Snart ska jag och Alex gå en runda på stan, ska bli himla trevligt tycker jag. Skönt att vara hemma hos honom igen, har saknat honom jätte mycket i jul!
Ska bre mig en knäckemacka och kolla på lite one tree hill tills han slutat jobbet.
Hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: renee

Skönt att allt löste sig. Så du längtar inte tillbaka till mamma då? Många nyårs kramar från mig och hoppas ni får en bra kväll utan klagomål från grannarna.

2010-12-29 @ 18:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0