Fredag....

Fredag....Vad vore livet utan fredagar egentligen? Det måste vara mänsklighetens absolut bästa uppfinning. På fredagar funkar allt, det känns verkligen i hela kroppen att det är fredag. Det liksom sprudlar, det är glädje. Man får nästan svårt att koncentrera sig på något annat än att vara glad. Jag har absolut inget särskilt planerat denna fredag men det behövs liksom inte, fredagar är till för festligheter, umgås, vara själv och ägna sig åt något man vill göra själv, filmmys, spelkväll, se lets dance eller bara ta det lugnt.
Jag är helt ensam hemma, Roger och Steffen har åkt till Nybro. Jag tror Roger tog med sin neocube dit, tusan också, för även om jag VÄGRAR erkänna det så var den faktiskt lite kul att pilla med. Jag hade tänkt använda denna eftermiddag och kväll åt att:
*Läsa tankens mosaik
*Sätta in bilder från Asien i fotoalbum
*Städa lite
*Kolla lets dance
*Se någon av följande filmer, Baksmällan eller Vi hade iallafall tur med vädret igen.
Jag tror Roger och Steffen kommer hem sen och gör mig sällskap ikväll, beror på hur bra de trivs i Nybro hos Sanga, Jenny, Sol-Britt och Gertrude.

Imorgon blir en festlig dag :) Ska rida klockan 10. Sen kommer mamma, min högsta önskan hade varit om hon kom innan 10 å följde med å kollade på mig när jag rider. FAst med tanke på hur dåligt det gick igår kanske jag inte alls önskar det... Sen på kvällen ska jag på årsfest på stallet. Där bjuds på buffe och show som bl.a Malin medverkar i. Ska bli kul att se :) Sen ska jag med Malin å hennes stallkompisar ut, ska blir skit roligt tror jag. Då ska det här vinet åtnjutas, eller heter det avnjutas....?


Har inte druckit et förut, jag tycker om att prova nya viner. Nu för tiden köper jag nästan jämt ett vin jag aldrig druckit förrut när jag ska dricka vin. Nästa alltid rött. Rött ska det vara! En favorit är outback chase.
När jag sedan blivit lite rund om fötterna kasnke jag bjuder på något av mina partytrick, t.ex. det här...



Och så måste jag rättade till ett litet misstag så jag slipper allt gnäll. De som benämndes "några av besättningen i en del av mässen" i Listerland inlägget är min storebror Povel och min pojkvän Roger. Så! :)

Duggan idag får vi se hur den gick, jag uttala mig inte om sånt förrän jag vet längre. Jag skrev en massa men om det var svar på frågan eller ej återstå att se.

pusshej! 

Kommentarer
Postat av: kerstin

hallå håller med fredagar är bra...sköna men kan vara ensamma med.. tur att Lets Dance finns Jag vill med dansa men det får jag väl vänta med..

Hälsa Renee jätte mycket krama om henne från mig

Kram till dig och Roger med

kerstin

2010-02-05 @ 19:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0