Jeanette

Jag har undrat varför det aldrig finns några fina låtar vari de sjunger om Jeanette, som jag kan ta åt mig av med ett leende på läpparna. Namn som Maria och Anna sjungs det ju om i hur många låtar som hellst. Men det finns faktiskt en låt som de sjunger om Jeanette i. Lyssna och njut....



Visst är den romantisk och vacker...

Nu ska jag snart dra till Friskis och svettis och äntligen skaffa mig nytt träningskort. Jag har liksom inget att skylla på längre, jag är frisk från både operation och förkylning och jag har inget jag verkligen måste göra ikväll (jag har saker jag borde göra men inget måste, måste, måste, nu, nu, nu) och det är inget specielt på tv. Sen när jag kommit hem väntar sig en underbar belöning, bara för jag varit så duktig och tränat, i form av en chipspåse med creamy cheese smak. Kan det bli bättre?

pusshej!

Kommentarer
Postat av: kerstin

hmm jaha du gullig låt kram k

2010-02-16 @ 17:49:46
Postat av: kerstin

hmm jaha du gullig låt kram k

2010-02-16 @ 17:49:46
Postat av: kerstin

åj tjat tjat hmm?men du finns det någon låt om Kerstin då?

2010-02-18 @ 14:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0