Omtenta och penga på kontot!

Jag är lite frånvarande som ni märker, men det finns en anledning till det. Jag ska ha omtenta på lördag om värdegrunden. Känns verkligen piss, men jag tror, eller HOPPAS iaf, att jag ska klara den denna gången. Det kändes förjävligt rent ut sagt att misslyckas med tentan, riktigt självförtroendeprövande. Men jag har kommit över det nu, jag förstår att jag inte klarade den, hde ju missat alla föreläsningar, hade inte boken som krävdes och var i konflikt med en FÖREDETTA vän som ALDRIG mer kommer vara min vän. Kanske är det bara bortförklaringar men det skiter jag i för det gör mig positivare iaf och det är ju alltid något :) Klarar jag det inte denna gången vet jag inte vad jag ska skylla på, MOTIVATION kanske, för det har jag absolut NOLL!
Men innan omtentan på lördag har jag något kul att se fram emot! Morgondagen. Eftersom det är låning och löning idag ska jag unna mig några timmar på en frisörsalong och färga tillbaka till mitt blonda hår samt klippa bort alla slitna toppar, gud vad underbart! Efter klippningen möter tjejerna upp mig i stan och vi ska luncha och sedan SHOPPA! Jag måste nog skriva en lista på det absolut nödvändigaste annars är risken att lyckan av pengar på kontot blir kortvarig. Jag har nämligen en tendens att shoppa loss som om det inte finns någon morgondag.
Nu ska jag förflytta mig tillbaka till soffan och fortsätta läsa om vår demokratis värdegrund.

pusshej




Kommentarer
Postat av: malin

Det kommer nog gå galant jeanette!! Ser fram emot morgondagen, jag råkade dock köpa två kjolar och en tröja idag.... Ooups!

2010-02-25 @ 15:43:45
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: Elina

Fy va elakt att lägga tentan på en lördag :O

Men Jeanette, det kommer gå jättebra! Du var ju utomlands och förlovade dig... det är tusen gånger viktigare än en dum tenta.



Jag har skrivit en lista! Va skoj vi ska ha =)

2010-02-25 @ 16:35:05
URL: http://elinahamberg.blogg.se/
Postat av: renee

Va kul ska min lilla ljusa flicka med den stora charmen komma tillbaka :-)

2010-02-25 @ 17:35:14
Postat av: renee

Glömde LYCKA till med tentan går säkert bättre denna gången kram

2010-02-25 @ 17:37:11
Postat av: Jeanette

Tack vad gulliga ni är :) Ni vet hur man uppmuntrar :)

2010-02-25 @ 17:59:39
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: kerstin

Lycka till kram

2010-02-25 @ 18:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0