Steffen 1 år! Hipp, hipp, hurra!

Oj nu har jag ju inte skrivit på två dagar, har ju hänt massor! Neo passning dag 2, Steffens 1 års dag, Malins födelsedags fest och alla hjärtans dag morgon.

Om vi börjar från början, den andra dagen med Neo åkte jag dit redan 8 på morgonen. Eftersom Neo fått maginfluensa kunde han inte gå på dagis, men han hade inte kräkts sen 22.00 kvällen innan och Povel hade inte blivit smittad än så han beslöt att åka till skolan iaf. Man märkte på Neo att han inte var helt frisk för han var väldigt lugn, det brukar han inte vara! Det brukar vara svårt att hänga med i svängarna. Nästan hela fredan lekte vi med lera, vi gjorde lotsas köttbullar i en grta, delade upp på tallrikal, lotsas åt och sen började allt om på nytt igen.

 Får det lov att vara en köttbulle?

På kvällen kom Nadja och Hugo hem, då gjorde vi hemmalagad pizza, mums :) Hugo krålar sig fram över golvet blixtsnabbt och springer runt i sin gåstol.





När jag kom hem till Kalmar igen igår eftermiddag firade vi Steffens 1 års dag!! Jag hade saknat mina killar. Roger hade gjort en jättefin smörgåstårta som Steffens slukade i ett nafs. Och så fick han lite presenter.





Roger förstod inte riktigt att presenterna var till Steffen och rykte åt sig en av dem och vägrade lämna den tillbaka... Dessa pojkar..



Men det stora tuggbenet fick han åtminstonde behålla för sig själv.

Nu ropar Roger att frukosten är klar :) Jag är hungrig som en varg! Jag skriver en blogg senare om resten av helgens händelser, bra va?

Kommentarer
Postat av: Elina

Åhh vilka massa söta killar du har umgåtts med hela helgen =D

Hälsa Stefan Grattis från mig!

2010-02-14 @ 10:53:45
URL: http://elinahamberg.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja de har varit jätte mysigt :) Han tackar så mycket hehe

2010-02-14 @ 11:45:37
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0