gruppexamination, pannkakor och pubkväll

Gruppexaminations redovisningen idag gick bra. Jag var negativ igår, jag var negativ i morse, till att redovisa, till att lyssna på tre snarlika redovisningar och delta i en fjärde. Men vet ni vad, jag blev positivt överaskad! Det var jätte intressant och otroligt givande. Trots att alla grupper ägnat sig åt samma uppgift blev det fyra helt olika redovisningar och synvinklar. Varje föreläsning följdes av lång diskussion. Jag lovar er att ingenting kommer få mig att glömma formlen "Läsning= avkodning x språkförståelse x motivation". En tenta hade inte kunnat ge mig i näreten av samma förståelse och inblick.

Efter skolan var Malin och jag duktiga och jobbade lite och efter det gick jag hem till min kompis Hilda. Vi satt och snackade skit om allt möjligt ett par timmar innan jag gick hem till Roger som gräddat pannkakor till oss. Mums filibaba!



Igår kväll var jag ju på studentpuben med Malin och Elina. En väldigt trevlig kväll. Det är en skam att vi inte tillbringat mer tid på studentpuben alltså, men det är väl ändring på det eller? Där är både billigt och gott :)



Den här pubtallrikan kostar bara 35 spänn!


Nu ska jag gå å byta om till ridkläder och köra till stallet, hoppas det går bra idag.

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0