Jobb, jobb, jobb.

Jobbat heeeela helgen lång, 8-21, alltså inte en särskilt social helg för min del. Idag har jag jobbat lite på mitt "extra-jobb". jag har rensat rabatter hos en farbror i fyra timmar. Sen värkte ryggen och magen kurrade så jag cyklade hem. Men jag ska dit och fortsätta imorgon igen. Det är så jag tjänar ihop fick pengar till Bulgarien resan. Det är MINDRE än två veckor kvar nu. Jag längtar så jag får ont i magen!!!!

Nu ska jag duscha av mig all jord jag har över hela kroppen, sen ska jag nog sätta i mitt löshår. Jag måste ju öva så jag kan göra det snyggt (och gärna snabbt) när det väl gäller. Lite kompis häng hos Karin ikväll. Hon har samlat alla så vi kan hitta på något allihop för nu drar hon till USA jätte länge. Jag vill också till USA! Undra när man ska åka dit egentligen....

Hade inte så mycket att säga idag som ni märker :)

Pusshej


Kommentarer
Postat av: kerstin

härligt där sa Sandra hon var ju där

kram sköt om dig

2011-08-11 @ 23:02:32
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0