Tillbaka till vardagen.

Till att börjar med tänkte jag bara säga att jag tror att jag sluta länka på facebook efter varje inlägg jag gör, länkar kanske någon gång ibland istället..

 

I måndags började skolan. Den här kursen handlar om en massa konstiga saker. Som t.ex. atomer och molekyler och sånt där. Biologi är inklämt i kursen med. Idag läste vi om växters fortplantning. Det var en cell hit och två celler dit som blev si och så och jag fattade ingenting.... Ja herregud.

Efter dagens föreläsning gick Malin och jag till en mässa för studenter där företag står och gör reklam för sig själva och lockar en med godis och annat kul (t.ex. jo-jo, tandkräm, cykellysen, vatten). Kom hem med hela väskan full av grejer, godis och broschyrer.

 

Nu är jag super mega trött. Tror jag håller på att inleda en rejäl förkylning. Varje morgon när jag vakanr känns huvudet tjockt och tungt och så har jag som en klump i halsen när jag ska svälja. Men det var länge sen jag var sjuk så det är väl min tur nu. Om det inte bara är en övergående fas, man vet ju aldrig.

 

Igår tog jag och Malin tag i vårt simmande igen och jag har faktiskt lite träningsverk efter det idag. Känns skönt! :) Och nästa vecka börjar fortsättningen på buggkursen jag och Alex gick i vintras. Weei det ska bli jätte kul!

 

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite i en av kurslitteraturen, som inte är vidare bra, och kanske sova en stund. Ikväll blir det tjejmiddag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0