En tequila är en för mycket.

Vad dött det var här då.. Den här gången ska jag inte skylla på att jag inte haft något att skriva. Har varje dag kommit på massa saker att blogga om men så har det dykt upp något som gjort att jag inte hunnit. Sen har de liksom lagrats på varandra och jag har inte vetat var jag ska börja.

 

Skolan börja snart och jag har skrivit ner schemat i min kalender, inte glad över schemat, kommer bli mycket mer skoltid än de två föregående terminerna. men jag studerar ju faktiskt så det är väl inte så konstigt att jag ska behöva vara i skolan varje dag... Men jag komemr ju itne kunna jobba lika mycket och det suger verkligen för jag behöver de där extra pengarna! Får börja leva riktigt snålt alltså.. Har börjat med att säga upp min ridplats iaf. Tråkigt men sant.

 

Nu handlar det bara om två ynka dagar innan vi åker till Bulgarien! Så nervös som jag är inför den här flygresan har jag aldrig varit! Jag är nervös för att tåget kommer strula så vi missar flyget. Jag kan itne sluta tänka på det, asjobbigt! Men fy farao vilken härlig vecka jag och Alex kommer ha när vi väl är där. Bara han och jag :) Så fort jag bloggat kalrt ska jag börja packa. Idag ska jag även hinna med att hämta mina skor som varit inne på operation omklackning och växla pengar.

 

Något som kan vara värt att nämnas var att jag och Alex plockade svamp i söndags. Det var första gången för mig och jag tyckte det var skitkul och spännande. Man gick där och letade och letade på marken och lite då och då hittade man några gula skönheter. Det gick sådär lagom lång tid mellan upptäckterna att man liksom inte tappade hoppade men det var heller inte för enkelt så det dök upp kantareller hela tiden. Så det blev några smörgåsar med kantareller på, mumsfilibaba :)

 

Nej nu är det nog dags att sätta igång med packningen. Måste förtränga bakfyllan bara..Var ute på vallen och dansade igår. FRörsta gången för mig och jag ahde skitkul. Skulle dock struntat i den där tequilan, det bådade inte gott!


Kommentarer
Postat av: renee

Du har visst det plockat svamp men du var väl 10 el 11 år och du tyckte det var skit tråkigt. Robert var också med och han tyckte lika dant. Det gjorde nog jag med för det var både ända o sista gången.

2011-08-18 @ 15:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0