Produktiv till 1000 procent!

En sån här produktiv dag får man nog gå tillbaka till historieböckerna för att hitta. Ni anar inte vad jag lyckats åstadkomma tillsammans med Malin i vår egna lilla studiestuga hemma hos mig idag. 10.30 kom Malin hit och vi började med att göra gruppuppgift 6 (en av de gruppuppgifter vi kommer missa när vi är i Åre nästa vecka). När vi var klara med den åt vi McDonalds för att fylla på rejält med energi för att börja skriva vår VG-grundande individuella slutuppgift för den här delkursen, "Sociokulturella perspektiv". Hon gick inte här ifrån förrän 19.30 och då hade vi båda skrivit nästan två sidor var på våra arbeten. Trodde aldrig att vi skulle komma så långt när vi i förmiddags satt som två frågetecken och uppfattadde all text som skulle beskriva uppgiften som rena arabiskan. Hoppas nu bara att vi lyckats tolka den rätt så vi inte imorgon inser att vi måste göra om alltihop!
Idag har jag dessutom hunnit med 1 st Seminare 8.30-10.00 och nu efter Malin gått hem har jag skrivit en lista på all kurslitteratur jag nu är redo att göra mig av med och SÄLJA. Så säg till om du läser till lärare och behöver litteratur!
Nu jäkla ska jag inte lyfta ett finger mer idag. Jag ska bara vänta och längta tills Alex kommer hem från sin karateträning så vi kan mysa ner oss i extrasängen och se ett avsnitt av "Sons of anarchy". Det är en sjukt bra serie om ett mc-gäng för er som inte vet. Rekomenderas starkt att ses!


Kommentarer
Postat av: Alex

Extrasäng? Lekrumssoffan menar du väl?

2011-02-02 @ 08:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0