Bakmaskinen.

Såhär gick det när vi testade bakmaskinen för första gången i söndags kväll. :)

 

 

 

 

Tror jag kommer ha mycket glädjhe av den här maskinen! :)

 

Nu har jag bokat tåg till och från Kastrup när vi ska till Bulgarien. Bara två månader kvar nu. Jag längtar jätte mycket. Samtidigt vill jag ju inte att sommaren ska ta slut. Tiden går så fruktansvärt fort nu för tiden..

Ska jobba till 9 varje kväll nu fam till midsommar, då jobbar jag bara till 3. Sen på lördag åker Alex till Roskilde, I ÅTTA JÄVLA DAGAR!!! Är det lagligt att lämna sin flickvän så länge?? Jag som får panik av att vara själv en dag. Jag ligger väl och skakar i ett hörn när han komme hem, helt okontaktbar för jag kommer ha glömt allt vad kommunikation är. Nej, jag skojar bara! Jag kommer nog klara mig alldeles utmärkt! Men jag kommer ju sakna honom och oroa mig för att han ska råka illa ut och såna saker.. Roskilde är farliga grejer, han kan bli nertrampad, bli full och däcka i en vattenpöl och drunkna, gå vilse, bli nerslagen och rånad..Ja fy vad mycket hemskheter det finns. Hur klarar man av att skaffa barn egentligen? Man lär ju aldrig kunna slappna av??

 


Kommentarer
Postat av: renee

Nä just det ja :-)

2011-06-21 @ 17:12:10
Postat av: renee

Jag vill också ha........

2011-06-21 @ 20:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0