BB slut för i år.

Då var bigbrtoher slut, gratulera Simon till vinsten! Undra vad man nu ska göra om vardagskvällarna, kan bli lite tomt. Få se om man hittar något annat att följa eller om man håller sig till film om man skulle bli sugen att se på tv. Jag är ju inte direkt någon jätte stor tv-tittare.

Nu kommer Roger snart hit med lilla Steffe, så ska han få sig en rejäl dusch och klippning innan han ska åka till Karlshamn och passas av min kära mor när jag rockar loss på sweden rock. Jag pratar om Steffen alltså, inte Roger om det blev oklart ;)

Sen blir det att packa inför festivalen sen ska jag jobba ikväll. Har redan jobbat två timmar i morse med. jag håller igång ska ni veta :)

Imorgon har jag några saker jag absolut INTE får glömma. T.ex. skriva under mina tjänsterrapporter på kontoret, skicka iväg en annan tjänstgöringsrapport till Lindöskolan, skicka in slutversionen av litteraturstudien och klippa mig. Tror ni jag ska komma ihåg detta? Annars får jag väl gå in här och läsa..

 


Kommentarer
Postat av: kerstin

ja det blev simon kul

läs på Sandra facebok får du en nyhet

kram fina bilder du har

2011-06-12 @ 20:02:57
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0