Midsommar m.m

Midsommarhelgen är över. Har varit en konstig helg. Känslorna har stormat och jag har nog inte vetat om jag varit glad eller ledsen eller vad jag varit. Trött är det enda jag kan var säker på. Jobbade mycket och sov lite förra veckan, för att sen avsluta med två festdagar.

Midsommarafton var dock lugn och städad. Vi hade knytkalas hemma hos Karin. Ellen och Malin hade fixat jätte roliga lekar, och Johan en rolig,klurig tipspromenad. Men jag hade en klump i magen hela dagen eftersom Alex skulle åka till Roskilde dagen efter. Dessutom åkte de tidigare än jag trott att de skulle göra och de kom inte alls som en trevlig överaskning. Allt blev bara så hastigt och lustigt och jag vart ledsen när han for. Men jag tog mig i kragen och hängde med Linda över till Öland och så drog vi tillsammans med hennes kompisar (som var ena härliga tjejer) upp till Strand. Den kvällen slutade i TOTAL KAOS! Kanske att man om ett par dagar kan skratta åt alltihop. Men just nu känns det inte så kul.

Det har bara gått en och en halv dag och jag saknar redan Alex så det gör ont i magen! Hur ska det här gå kan man ju undra? :)


Kommentarer
Postat av: kerstin

men hemskt när kommer han hem då?

Ta det lugnt liten nu vila kram

2011-06-26 @ 20:18:28
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: kerstin

ja jag har läst ett par av henne tack kram

2011-07-12 @ 09:52:59
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0