Min 25 års fest.

Idag mår man som man förtjänar hehe. Gårdagens 25 års fest blev super lyckad. Jag hade skit kul och det tror och hoppas jag de andra hade också. Gunilla och KG hade fixat lite lekar, frågesport, intro-lek och "komma-på-vilken-åt-med-hjälp-av-en-fras-lek och jag, med hjälp av Alex hade fixat femkamp. Dessutom hade jag valt ut nio personer som fick varsit uppdrag och senare körde vi en bingo av det. Robert var ju den som tog sitt uppdrag på störst allvar och det var nog ingen som missade att hans uppdrag var att utbringa skålar. Andra uppdrag var, pussa biceps, stretcha, göra piruetter, beröma kläder m.m Mini buffé till mat och rabarber paj till dessert. Mamma hade fixat snapsvise häfte. Därutöver dansade, sjöng, skrattade, pratade, drack vi :)

Jag fick jätte fina presenter! En bakmaskin, smycken, blommiga bikers, ansiktbehandling, pengar och ett rött motörhead vin. Ascoolt ju! Tack, tack snälla allihopa för presenterna!

Det tråkiga var att min dator gick sönder och att vi idag fick städa i flera timmar. Men det var det helt klart värt!!!

 

Nu ska vi snart åka till Alex pappa och äta söndagsmiddag. Jag är hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0