sommar looov

Skolan är slut och  vi lyckades med sluttampen riktigt, riktigt bra. malin och jag fick VG på litteraturstudien, hade jag ALDRIG vågat tro. Vi var osäkra på om vi ens skulle få G. Men det var väl inte för att vi inte tyckte den dög utan mer att vi inte hade en aning om hur en litteraturstudie ska se ut.,

 

Kvällen spenderades i skruv med min underbara studiegrupp. Det ligger långt inne i smålands djupa skogar och där grillade vi och snackade massa strunt och drack vin. Lekte lite av den berömda leken "jag har aldrig..." och en massa kul avslöjades.

 

Igår jobbade jag igen, men bara till 12. Resten av dagen var jag och Alex i stugan. Jag är jätte bränd på min överkropp så borde egentligen inte vara ute i solen, men idag ska Alex och jag på mc-utflykt till öland :)

 

 

 

Bara 4 dagar tkvar tills vi åker till sweden rock festival!! Jävlar vad jag längtar. Men det är mycket som ska fixas och packas innan vi är klara att pka å det blir jag lite stressad och enrvös över :)

 

Nu ska jag äta fruksot och fixa mig inför dagens utflykter :)


Kommentarer
Postat av: kerstin

ha så kul på öland kram

2011-06-03 @ 11:05:05
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0