Sweden rock 2011

Sweden rock 2011 är älskad, upplev och nu även över. Det har varit en fantastisk vecka och trots att jag är sliten och trött som aldrig annars är det med så jäkla mycket glädje jag tänker tillbaka på festivalen. Jag har pratat, träffat och även ätit av Mat-Tinas mat, druckit kopiösa mängder vin och öl, lyssnat på grym musik och tittat på coola band (allt från super heta Buckcherry till gamla coola ozzy, där emellan mustasch, helloween, joan jett, judas priest, whitesnake, loded, the haunted m.fl.). Jag har sjungit och skrikit, rökt ofantligt många cigg, åkt karusell, ätit en jäkla massa festival-mat, kastat fimpar, ölburkar och skräpat ner. Jag har låtit bli att duscha fyra dagar för att sedan (med schampo och rakhyvel) duscha i Östersjön. Jag har skrattat, skällt, tröstat, varit förbannad men mest bara extremt glad och njutit av livet, festival-livet. Jag har hånglat, kramat och älskat min snygga, sexiga pojkvän mer än någonsin (känslan lever kvar) Dessutom har jag sovit med öronproppar, frysit, varit lite blöt, varit mega varmt och svettats. Tack alla som varit med och gjort den här festivalen så jävla mycket världsklass! Sweden rock in my heart. Ett extra tack till mina underbara Kalmariter, (Alex, Malin, Johan, I love you) som var där för första gången. Hoppas ni hade lika kul som jag hade! Hoppas alla hade lika kul som jag hade :)

 

Här kommer lite bilder. Har inte alla än, längtar tills jag får Malins med.

 

Mat-Tina!

 

 

Vårt camp första dagen, så såg det INTE ut sista dagen hehe

 

 

 

 

Söjtnosar :)

 

 

 

 

Kolla in Peters snygga skor :)

 

 

Buckcherry!

 

 

 

 

 

 

Dags för tjur-ridning!

 

 

 

 

Fiskedamm :)

 

 

 

 

 

Haha Maria fixar alex hår :)

 

 

Powernap

 

Fick tyvärr ingen bra bild på Ozzy, hoppas Malin fick någon bättre..

 

Nej, nu har jag suttit här i två timmar och lagt upp bilder. Nu orkar jag inte mer. Magen kurrar också dessutom. Sen får det nog bli vila i soffan och packa upp väskan.

 

 


Kommentarer
Postat av: malin

Jaa fan vad gutt det var alltså!!!

Puss=)

2011-06-14 @ 09:44:55
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: Alex

Hahah, jag älskar den grisen, du skulle tagit en bild på när de snodde huvudet och satte på en påle :)

2011-06-16 @ 15:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0