Utflykt: Öland

Jobbar inatt. Bara 1,5 timme kvar till jag får gasa hem och krypa ner bredvid Alex. Längtar, jag är så trött!
Gårdagen var perfekt. Tog på oss de varma mc-kläderna, vilket iofs inte var någon hit, men så fort mc'n började rulla kändes det mycket bättre. Åkte över till öland och stannade vid nunnedalen där vi gick en runda och fick oss ett gäng nya myggbett. Lika bra det, de gamla hade ju nästan slutat klia. Sen körde vi vidare till storarör där vi åt vår matsäck på bryggan. Solen stekte och jag fick gömma mig under sarongen för att inte bli ännu mer sönderbränd medan vi kollade på fula fiskar med konstiga vita bollar på sig och badade våra fötter. Sen satte vi oss på motorcykeln och körde till färjestaden där vi spelade äventyrsgolf. Jag tycker det är skitkul med minigolf, trots att jag suger. Förlorade dock bara med 11 poäng :) Bilder kommer.
När vi kom hem igen var jag helt slut och vi la oss och vila och tittade på "pang i bygget", Alex stack och köpte thaimat åt oss sen sov jag lite innan jag skulle börja jobba. Missade en födelsedagsfika, men Grattis iaf Linnea! :)

Insåg återigen hur jävla gärna jag vill till skopunkten. Var inne på deras hemsida och hittade minst tusen par skor som jag jätte gärna vill ha. Men lär väl verken ha råd eller tid att sticka dit innan sweden rock.

Nu ska jag äta lite frukost och vänta ut tiden så jag får köra hem och soova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0