En students tankar.

Matte-tentan igår gick väl inte så värst jätte bra tyvärr :( Vågar inte hoppas på att jag klarade den, men gud vad jag VILL att jag ska ha klarat den. Hoppas han rättar snabbt så man kan få svar snart.

Hela dagen har ägnats åt plugg och simning med Malin, vi ska ha seminarie imorgon och efter det är första delkursen av matte avklarad. Jag längtar såå tills hela denna terminen är över. Det här är absolut det tråkisgaste på hela utbildningen! Faktum är att jag faktsikt inte tyckt att nånting annat varit tråkigt! Imorgon kväll firar vi i klassen med tentaslask, det har inte blivit många sådana. Vilket såklart beror en hel del på att vi inte haft så många tentor. Men ändå, några har vi ju haft men vi har inte tentaslaskat för det. Så nu är det minst sagt på tiden! Annars är man väl ingen riktig student hehe :) Länge sen som fan sen man var ute och dansade över huvudtaget. Får nog gräva ända bak till våras om inte ännu längre om jag ska hitta när jag var ute senast i Kalmar. Annars var jag ju ute i Halmstad i somras och Växjö på möhippan.

Nåväl snart kommer Alex hem, då blir de lite mat sen ikväll blir det mys hos Ellen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0