Idag var det dags!

Idag utnyttjade jag äntligen presentkortet på parelle som jag fick av mina vänner när jag fyllde 25. Presentkortet gav mig en helt underbar ansiktsbehandling! Efteråt var jag som en helt ny människa, eller mitt ansikte var som ett helt nytt ansikte. Stundvis var det lite smärtsamt, när hon tryckte porer och plockade ögonbryn. Men resten av tiden bara njöt jag av ångbehandling, massage, ansiktsmask, krämer, rengöring. Ja, hela kittet! Dock finns det en mängd, stor mängd hudvårdsprodukter jag mer än gärna vill ha nu och de är inte snälla mot plånboken. Svindyra för att uttrycka mig milt! Men jag får väl köpa lite åt gången så kan jag väl tillslut ha min egna lilla ansiktbehandling varje kväll. Jag vet vad jag kan önska mig i julklapp med, det är ju bra :)

 

Jag och Malin köpte kort på simhallen med idag, så nu kan vi simma hur mycket vi vill för bara 99kr i månaden. Asbra ju!


Kommentarer
Postat av: kerstin

fin blogg har du ändrat om?

lycka till kram

2011-10-10 @ 20:19:46
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0