Joe Labero i Kalmar!

Lugn och härlig helg som började med mat, vin och canasta hemma hos oss i fredagskväll. I lördags blev det en tur till stugan för att klippa gräs och plocka nu-äntligne-mogna-vindruva som jag, idag faktiskt, stått och kokat saft av, Hoppas den blev bra!

Efter vi varit i stugan tog vi på oss mc-kläder och tog hojen över till Öland där det var skördefest hela helgen. Mängder av bilar och långa köer som vi bara körde förbi utan problem. Det är motorcykel man ska ha vid köer alltså! Vi åt kroppkakor till lunch på ett mysigt ställe ute på ölandslandsbyggd sen kollade vi lite på en marknad vid eriksörecamping. Blev en rätt lång mc-runda och det kändes i rumpan efteråt men gud vad härligt det ändå är! Och vädret var ju perfekt med.

Igår var vi och tränade och på rallylydnad under dagen. Sen gjorde Alex risotto, han är MÄSTARE på risotto! :) Och på kvällen var vi i Kalmarsalen och såg JOE LABERO!!! Det var ashäftigt. Man sitter där och tycker man tittar överallt för att inte missa något, ändå är det HELT omöjligt att se hur han gör. Skulle vilja berätta om alla hans häftiga trollerikonster men det skulle bara bli flimmigt och obegripligt och dessutom har jag inte tid så jag struntar i det! Nu ska jag äta lite lunch, sen är det dags för mig att åka och jobba första dagen på mitt nya jobb. Wish me good luck! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0