Rasande!

Igår kväll, precis när jag gått och lagt mig för att sova eftersom jag skulle upp och jobba idag kommer ett gäng fulla, hänsynslösa grabbar hem och tänkte festa lite. Jag blev fullkomligt rosenrasande!! Vad tänkte dom med egentligen? Jag hade bokstavligen sagt till Alex att jag inte ville att de skulle vara här och festa när jag kom hem eftersom jag ville ha lugn och ro så jag kunde somna eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter. Att ett hårdrocksband spelade några våningar under mig kunde jag tycka var tillräckligt med oväsen. Så när jag vet att de lämnat lägenheten skickar jag iväg ett sms att jag är påväg hem och ska sova. Och ÄNDÅ kommer dom idioterna upp. GAAAHHH!!! Det här är ingen jävla fritidsgård bara för vi bor mitt i centrum, utan vårt HEM! Tror jag kunde slappna av och somna sen eller, jag var så jäkla arg och besviken.

Idag är Alex mega bakfull och spyr och mår precis som han förtjänar, hoppas de andra gör det med! MOHAHAHAHA!!!


Kommentarer
Postat av: Karina

Neej Fyfan vad ruttet gjort! Förstår att du blev förbannad, hade vilken normal människa som helst blivit!:) dem kan gott spy heeela dagen;) haha

2011-10-15 @ 10:24:12
Postat av: renee

Jag kan både se och höra dig :-)

2011-10-17 @ 07:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0