Barnvagns-dilemmat

Det här med barnvagn alltså. Vi vill ha en smidig vagn som ska vara lätt att köra både i stan och i skog. Den måste gå att fälla ihop till liten storlek eftersom vi har litet bagageutrymme i bilen och den får inte väga för mycket. Dessutom vill vi inte att den ska kosta alltför många tusenlappar. Tips??
Dock tror jag vi funnit vår vagn nu. Den enda nackdelen med den är att sittdelen inte går att vända emot oss. Dock passade den perfekt in i bilen och uppfyllde de andra kraven. Vagnen heter Babytravel amsterdam och såhär ser den ut:
 
 
 
Vi har valt den i lila men hittade ingen bild på liggdelen i lila. Någon som vet något om denna vagn som vi bör veta?
 
Idag har jag och Malin varit på stan. Jag köpte hela tre par skor! Weei :) Jag känner mig inte jätte road av att köpa kläder för tillfället eftersom magen växer och jag inte vet hur stor jag kommer bli och vilken storlek jag ska köpa. Men skor är alltid kul :) (Jag vet att mina fötter kan svullna och att skorna kanske inte heller kommer passa men jag kan ju inte gå barfota heller).
 
Här har ni dagens fynd:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0