Blää!

Jag börjar bli så himla uttråkad på vardagen.. Det känns som det ända jag gör att gå här fram och tillbaka mellan datorn och soffan. Antingen pluggar jag eller kolla runt på ingenting. Å det finner jag inte det minsta nöje i. Jag kan liksom inte det där med att surfa på nätet, jag har inga sidor jag vill kolla på. Det finns inget på tv någon enda dag. Inte förrän 22.00 iaf när bigbrother börjar och plugga är jag verkligen trött på! Känner mig ensam.. "Men du har ju en pojkvän iaf", tänker ni nu. Jo det har jag ju, men tror ni han vill umgås med mig? Nej han sitter bara vid datorn och spelar spel, eller är han på gymmet, eller tränar karate, eller spelar fotboll. Och visst, det är jätte kul att han har intressen och saker och göra, det är det. Det är bara det att jag själv känner mig så uttråkad och nästan misslyckad som inte kommer på något att göra. Och jag vet inte vad jag vill göra, bara att jag vill göra NÅNTING. Hoppas våren kommer snart...det brukar bli lättare att komma på saker att göra då.. Och snart kommer nog Steffen hem igen så jag kan gå lite promenader med honom iaf.




Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, gutt Jeanette, du börjar låta lika miserabel som jag gör ibland på min blogg! Inga perfekta låtsasvärldar här inte, if you know what i mean.... Men snart ska du ju träffa oss, så då kan ju boyfriend sitta där mitt sitt jäkla fifa eller vad han nu sysslar med!

2011-03-15 @ 19:54:34
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: renee

Det är nog bara vädret som gör dig tråkig. Jag brukar ju skylla på det i alla fall. Du kan ta en promenad utan Steffen. Jag promenerar varje dag utan hund det går bra :-)

2011-03-15 @ 20:07:20
Postat av: kerstin

vad fin steffen är

och ni två med du och Robert

kram på er

2011-03-15 @ 20:08:21
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Karina

Fyfan tror inte det e nån som inte kännt så någon gång. riktigt jobbigt när man väl börjat tänka hur uttråkad man är, då blir det ännu värre! Men snart kommer sommaren o då blir ALLT mycker roligare, och jag är alltid en signal eller två ifrån..förutom imorron o fram till söndag;)

Puss

2011-03-15 @ 20:20:43
Postat av: Elina

Jag vet hur misslyckad man känner sig när man har en pojkvän med tusen och åter tusen intressen!!!

2011-03-16 @ 18:56:05
URL: http://elinahamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0