Bye bye Kalmar..

Nu är jag i Karlshamn, imorgon börjar VFU'n, jag är måttligt nervös... Jag har mycket att vara nervös inför denna veckan.. Hoppas allt blir bra :)
Jag kommer sakna mina killar (Roger och Steffen) i Kalmar när jag ska vara här i fem veckor, eller egentligen sex. Men komemr ju träffa dem på helgerna. Måste dessutom börja klura på en födelsedags present till Roger, han fyller ju snart år!
Nu ska jag fixa iordning lite med mina grejer i mitt lilla rum här i Karlshamn sen sätta mig och se lite tv innan det är dags att sova.

Natti natti :)

Kommentarer
Postat av: renee

Gå o lägg dig i morgon är det powerwalk till skolan Upp tidigt så du hinner :-)

2010-04-12 @ 19:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0