Dagens stora händelse! Följt av dagens lista....

Jag fick jobbet som jag önskade mig! Alltså som personlig assistens. Fan vad skönt det känns när saker och ting ordnar sig till det bästa!

Förövrigt flyter saker och ting på bra. Jag och mamma power-walkar som bara den. Nyss hemkomna från en 50 minuters tur, schemat följs till punkt och prickar. Eller nej, nu ljög jag. Igår blev det en längre tur. Det var för att vi råkade gå vilse. Haha. Vi gick och gick och trodde aldrig att vi skulle komma hem igen. Men helt plötsligt en timme senare kom vi ut på samma stig vi började på. Det visste vi dock inte direkt så det var till att singlar slant om vilket håll vi skulle gå åt. Tack och lov valde vi rätt. Vem vet, annars kasnke vi fortfarande hade varit ute och gått...

Nu är kasnke helgen ite så aktuellt längre, men faktum är att vi faktiskt närmar oss en ny med storm steg. Här kommer en lista på förslag på vad man kan hitta på.
*sjunga sånger ur en sångbok.
*Titta på film/serie
*se "så ska det låta"
*gå promenad
*spela "Insikt" (ett frågespel från posten med frågor som handlar om år 91-92. Inte så aktuella frågor med andra ord)
*spela TP (det säger dock att gräsänder inte kan dyka, men jag HAR sett änder dyka. Antingen är spelet fel eller så vet jag inte vad en gräsand är..)
*laga god mat
*fika med underbara vänner.

Tack för visat intresse, nu ska jag äta kalops :)

Kommentarer
Postat av: kerstin

härligt med promenader

Och Grattis till jobbet du är bäst kram k

2010-04-20 @ 19:21:14
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0