Det här händer i Karlshamn...

Inte mycket uppdaterande av bloggen denna helg. Det blir så när man är bortrest, då vill man ju inte sitta framför datorn, man vill umgås med nära och kära. I fredags var vi hos min faster och familj på middag. Min kusin fyllde 14 i torsdags så vi var där för att fira henne. Min faster gör verkligen världens godaste mat! Vi satt en stund ute på deras veranda och solade ansiktet. Det blåste lite kallt så vi hade filtar på oss, mysigt :) På kvällen hade vi fredags mys med mamma och såg "så ska det låta" och "solsidan".
Igår var det påskafton, var en runda på stan och kollade in nyöppnade H&M. Tänk att H&M kommit till lilla Karlshamn, kul, hoppas det går bra! :)
Vid 16-tiden kom min brorsa med familj till oss och grillade. Både mamma och Neo fyllde ju år förra helgen så det blev deras födesedagsfirande med oss Kalmar-bo. Vi drack öl och vin och vid åtta gick vi in till stan och träffade Maria och Peter och följde med dem på fest. Det var kul. Vi stack till Harrys sen, min och Rogers vistelse där blev tyvärr inte långvarig. Av någon anledning gick vi därifrån nästan så fort vi kommit dit. Vi hade nog fått i oss lite mycket dricka...hehe. Vi gick och åt kebab sen råka vi sno någon annans taxi och åkte hem. Hade visst ringt mamma också och med ynklig röst frågat henne om hon kunde hämta oss, men det kunde hon inte för hon hade med druckit öl.
I förmiddags var jag äckligt jävla bakis! Det var LÄNGESEN jag var så bakis. Senaste tiden har jag mest bara varit trött och slö dagen efter. Har tittat på en massa tv idag. Och i eftermiddags när man började känna sig bättre dammsög vi och torkade av bilen invändigt. Det behövdes verkligen!! Skönt att ha det gjort.
Nu ska jag sooooova! Gud så skönt.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: kerstin

Ha ha som ní har längtat efter Hm Grattis!!

Herre gud är mitt kusin barn redan 14 år du hälsa väl och gratta från mig kram kram k

2010-04-04 @ 22:08:22
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Jättekul att ha er här :-)

2010-04-07 @ 20:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0