Detox och personlig assistent

Nu har jag varit och köpt Detox, det är dags att rena min kropp från allt slam och skit. Alltså, ingen alkohol, cigg eller skräpmat på tre veckor! Ska ju till Karlshamn i fem veckor och göra min VFU, då har mamma och jag bestämt att vi ska äta lite nyttig mat under den tiden. Och på tåget till Köpenhamn hade jag köpt en tidning som hette "mat och hälsa", i den hittade jag ett program, gå power walk i 6 veckor. Det ska jag också försöka följa, varvat med lite jympa, simning och ridning. Kanske kan man sätta på sig bikinin i sommar utan allt för mycket ångest...



Igår var jag på anställningsintervju. Jag kan inte riktigt avgöra om det gick bra eller inte. Eller det gick nog bra, hon gillade nog mig som person och så, men jag saknar arbetslivserfarenhet och det var det negativa. Dock sa hon en massa saker som var positiva. Men jag är väldigt rädd att den negativa saken är den avgörande. Men jag vill så innerligt gärna ha det här jobbet! Kan inte sluta tänka på det. Jobbet är som personlig assistent, mer kan jag inte berätta. Jag kan inte sluta tänka på personen jag i så fall ska vara personlig assistent till, jag vill verkligen, verkligen hjälpa henne. Snälla håll tummarna för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: renee

OJ OJ det låter som vi har många svåra veckor framför oss :-)

2010-04-09 @ 17:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0