Frågar man bör, inte bör ställa...

I Kalmar igen, skönt att komma hem lite, tur att det inte är så långt mellan Kalmar och Karlshamn. Hade fått brev från min lärare när jag kom hem igår, med min hemtenta, jag klarade den! Jippie :) Skönt att kunna lägga saker bakom sig. Tyckte det var ett gulligt sätt, att skicka brev menar jag, så hade hon skrivit massa komentarer och så. Det är bra att ha inför nästa uppsats man ska skriva, så man vet vad man kan förbättra. Jag är alltid FÖR personlig eller FÖR faktainriktad, hehe, det är inte lätt..
När jag kom hem hade Roger förberett jätte god mat. Grekiska färsbiffar och klyftpotatis (inte riktigt enligt min diet just nu) men med MYCKET sallad och sås med kesella lätt. Hehe.

 Det här var Rogers portion! Jag hade redan börjat äta på min så den såg inte så fräsch ut :) Gott var det kan jag lova!

På kvällen såg såklart "Så ska det låta".

Idag ska jag på anställningsintervju på Stensötorpet. En restaurang på en camping. Körde dit igår kväll så jag skulle veta var den låg. Där var jätte mysigt! Nu vid frukosten satt jag och Roger och "lekte intervju". Han ställde mig frågor som "vad är dina starka egenskaper" och "varför ska vi anställa just dig". Sen skulle jag komma på frågor jag själv kunde ställa. T.ex
-Får man någon semester?
-Har du emot folk som kommer sent?
-Är det mycket sovmorgnar?
-Gör det något om man går ut och lägger sig och solar om det bara är lite folk på restaurangen?
-Är det lugnt om man tar pauser lite då och då?
-Om jag jobbar en fredag, är det okej om jag börjar förfesta på jobbet?
-Är det något problem om man ofta är sjuk?

Nu ska jag föna håret, klä på mig och göra mig i ordning.

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Hej snart kommer din mamma till Stockholm?ska bli jätte kul.att träffa henne.

ni är så duktiga på mat du och Roger

kram

2010-04-18 @ 21:53:42
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Karina

Hahaha riktigt genomtänkta frågor ;)

när ses vii igen??

puss

2010-04-19 @ 13:22:47
Postat av: Jeanette

ja, karina, när ses vi egentligen?? Har ju VFU nu.. VI får tänka och se om vi kommer på något. Hade velat till hbg snart, men frågan är om jag kommer hinna det innan jag slutar skolan den 2 juni.. puss

2010-04-19 @ 20:44:59
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: Karina

Jaa du vi hade kunnat ta en tripp till hbg nu i helgen men du ska ju såklart hålla på med din detoxing nu ju ;)

2010-04-21 @ 18:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0