GLAD PÅSK

Idag när jag kom hem fick jag en ÖVERASKNING!!! Jag älskar överaskningar!! :)
Roger gav mig en lapp där det stod:

"Glad påsk! Min älskade Jeanette! Känner du dig redo för vår årliga påsktradition? OK! Låt skattjakten börja!"
Sedan hade han markerat ett kryss på spisen, där kunde jag finna nästa lapp. På den stod det:

APRIL APRIL DIN DUMMA SILL!!! HAHAHA Trodde du verkligen att du skulle få ett påskägg av mig i år? Du är rolig du....
Glädjen och uppspeltheten jag nyss känt försvann en gnutta. Men då såg jag något stå skrivet längst ner på sidan med små, små bokstäver:
"PS Skojar bara med dig! Nästa karta ligger i en svart vas i köket. DS"
"PS2. Jag älskar dig så himla mycket!DS"

Jag sprang till de svarta vasarna i köket, har fem stycken, och fann nästa karta. Den föreställde ett kylskåp, sprang dit, hittade nästa karta, den föreställde en bongotrumma, sprang dit, hitta nästa karta, den föreställde..... Så höll jag på och hittade inte mindre än 10 st kartor! Den sista föreställde en galler-dörr med hänglås. Det ända stället jag kunde komma på som vi hade en sån var på vinden. Jag sprang upp på vinden och där låg det! Ett bauta mega stort påskägg!! Sånt som varenda litet barn skulle göra vad som hellst i hela världen för att få. Och det hade minsan jag fått av min underbara underbara kille :) (Ja, man får lov och skriva sådär smörigt när man fått ett bauta mega stort påskägg, så det så!)





Nu ska vi duscha Steffen så han är ren och fin när vi ska åka till Karlshamn. Sen är det ridning och direkt därefter åker vi.

Glad påsk alla!

P.S Roger har också fått ett påskägg, i det låg den en påsk-skjorta och en påsk-hare av choklad. Kände att mitt påskgodis nog skulle räcka åt oss båda :) D.S

Kommentarer
Postat av: malin

Om du får för dig att göra slut med Roger någongång så kan jag ta honom=) Hälsa honom det vetja! Ses i danmark!! (Ok, vi ses i sverige först, men det lät mkt coolare att skriva sådär!)

2010-04-01 @ 16:21:24
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Haha jag släpper honom aldrig! :) Ja vi kör på det, Ses i Köpenhamn!

2010-04-01 @ 16:53:59
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: Roger

Och det där "PS2. Jag älskar dig så himla mycket!DS"

var alltså en kärleksförklaring till mitt älskade tv-spel. :)

2010-04-01 @ 17:13:39
Postat av: kerstin

Härligt med en sådan kille

Härligt påsk ägg kram kram

2010-04-04 @ 22:07:01
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Bra att du tog med dig påskägget till Karlshamn så jag också fick smaka :-)

2010-04-07 @ 20:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0