HIPP HIPP HURRA!

IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA ROGER ÅR!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTI GRATTIS!!!!
Det är sant, han är verkligen världens bästa Roger, min Roger :) Jag kan skatta mig lycklig som hittat en karl som han. Tråkigt att jag inte kan vara hemma och uppvakta honom idag på Hans dag. :( Skulle ju gjort en tårta till han och frukost på sängen och allt man ska ha på sin födelsedag. Men det kan jag icke, jag har fortfarande VFU och är därmed i Karlshamn. Så istället för att baka tårta ska jag nu sätta mig och planera morgondagens lektion om kor, som dessutom är det första momentet i mitt tema-arbete.

Och jag är så fruktansvärt glad över att jag fick jobbet. Det liksom sprudlar i mig av glädje. Jag kan glömma bort det ibland, så helt plötsligt kommer jag att tänka på det igen och då bara ler jag med hela ansiktet, som ett litet barn :)

pusshej

Kommentarer
Postat av: Roger

Tack! :)Och du är världens bästa Jeanette! Och det är ju tanken som räknas :)

2010-04-21 @ 18:32:04
Postat av: kerstin

Hälsa och Gratta till värdens bästa Roger kram på er bägge ni är bra båda två kram k

2010-04-24 @ 22:52:09
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0