Kroppkakor!

Nu har vi lagat kroppkakor. Det är för jäkla gott det. Äkta hederlig husmanskost som säkerligen är påväg att försvinna bl.a bulgur, quinnoa, kycklingsallader, pasta, GI-metoder... you name it...







VOILÀ!! 

Om en halvtimme börjar "Så ska det låta" och sen hoppas jag att det är "Solsidan". Ska surfa in på tv.nu och kolla om det stämmer.
Imorgon ska jag rida klockan 10.00. Hoppas jag får Trippen då. En liten ponny bara, men gick så bra sist jag red honom och det var så himla kul :) I och för sig inget som säger att det kommer gå bra den här gången också för det...

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: kerstin

åå det har du rätt bra att du lagar husmanskost

duktiga du;)

krám från ett regnigt Stockholm

kerstin

2010-04-10 @ 15:31:03
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: malin

My dear, Trippen is a SHE!!

2010-04-10 @ 16:40:45
URL: http://malintunis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0