När katten är borta dansar råttorna på bordet...

Roger har varit och köpt en gouda-ost nu när inte jag är hemma. Jag som trodde att vi kommit överens om att präst-ost är godast! Dessutom har han handlat massa ölkorv, chips och choklad. Men det är bra att han passar på nu när inte jag är hemma så inte jag blir frestad :) Sex veckor nyttig var det ju sagt. Hoppas det går att hålla. Imorgon är det dags för power-walk igen, då får jag sällskap av mamma. Och DÅ ska vi äntligen göra kassler och broccoli-gratängen jag snackade om igår. Idag blev det lax med tärnad potatis, palsternacka och morötter. Ingen sås. Trodde det skulle vara torrt men det var det inte! Jätte gott verkligen. Vi svenskar (eller många iaf.) tror ju typ att inget går att äta utan sås, men se det gör det. SJälv är jag en riktig sås människa. Ibland kan jag nästan ha mer sås än annat på tallriken. Men det kasnke är en vana som går att vänja sig av med...

Bara skräp på tv'n ikväll. Sitter kvar här vid datorn ett tag till sen går jag nog och lägger mig och läser lite, så nu vet ni det!

Kommentarer
Postat av: kerstin

hej har ni med Vår Den är här i Stockholm

kram kerstin

2010-04-13 @ 21:17:16
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0