Jag i Tree hill :)

Inatt hade jag en hemsk dröm. Jag minns inte vad den handlade om över huvudtaget eller om det var en mardröm. Men mitt i natten sa jag "vad hemskt" och då måste ju ha varit något hemskt i min dröm..

Fick inte rida Trippen idag, som visst är en HON, oj ursäkta, hur kunde jag ta så fel!? Det hörs ju tydligt på namnet att det är en hon :) Men jag fick en annan Ponny istället, Macken, det tror jag var en kille för har för mig jag såg något mellan hans ben, men är inte säker. Men visst, det skulle lika gärna kunna ha varit en tjej, den hade man, päls och svans som alla andra hästar :P I vilket fall som hellst så tycker jag att det är ASKUL att rida ponny! Iaf Macken och Trippen.

Idag har jag varit hemma själv hela dagen. Roger har varit hos sin kompis och pluggat. Eller nu LJÖG jag! Steffen har faktiskt också varit hemma :) Vi har varit ute och gått en jätte lång runda i det fula vädret. Resten av dagen har jag kolla klart på säsong 3 av "One tree hill". Roger är rädd att jag kommer bli psykiskt sjuk och sälja alla mina grejer och resa till USA och leta upp gänget i "One tree hill". Han tycker jag är alldeles för fäst i serien och bli alldeles för berörd. Men jag kan inte hjälpa det, jag bara älskar alla i serien och hade önskat att jag fick vara en del av deras kompis gäng.... Okej Roger kanske har rätt, jag är kanske FÖR fäst....



Puss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Man kan inte vara för fäst vid OTH :)

2010-04-11 @ 03:02:45
URL: http://maalinjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Moget...

2010-04-11 @ 15:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0