Hejsan hoppsan!

Första dagen på praktiken gick bra, fast trodde inget annat, har ju varit där förrut så jag vet ju hur det funkar. Nej, det jag varit (och är lite) nervös över är tema/planeringsarbetet vi ska göra. Det pga att jag inte riktigt förstår uppgiften. Men efter att ha pratat med Anna om det idag och hört hennes tankar och nu vet vad som är pågång i klassen känns det lite bättre. Tror det kommer bli fem roliga veckor på Bodestorpskolan.

Sitter vid mammas dator eftersom min är kvar i Kalmar. Det är sjukt obekvämt, hon har datorn på en gammal sekretär som är ganska låg. Skrivbords-stolen är en gammal köks-stol som är alldeles för hög till den låga sekretären så man får extremt ont i ryggen. Jag måste komma på en lösning till detta eftersom jag antagligen kommer vara tvungen att tillbringa ett antal timmar här.
Det var inte klaga jag skulle göra egentligen utan berätta att jag satt och kollade på bilder från när vi var i Maroko. Hittade en bild på när jag red.



Utan skor och hjälm i stekande sol galoppernades i full fart längst heeela stranden som var flera kilometer lång.



Samtidigt red mamma och C kamel. (Jag red också kamel, fast dagen innan).

Nu ringde mamma, hon hade kommit på maten till imorgon. Vi ska ju äta nyttigt under veckorna jag är här. Jag MÅSTE komma i mina kläder till sommaren för det gör jag inte i dagsläget :( I morgon ska vi iallafall äta kassler och broccoli-gratäng. Lät mumsigt tycker jag.
Var och handlade innan, lite frukt och sånt som jag kan ha med till VFU'n om dagarna. Köpte även ett flingpaket för 43 spänn!!! Det suger att vara glutenintolerant. Litet var paket-helvetet med...

Sådär jag, där fick jag snabbt och enkelt ihop världens mest ointressanta blogg-inlägg hehe :P

Nu ska smaka mina flingor sen är det dags för 90210 och a secret life of an american teenager. I love mondays!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0