Vinten rasta ut bland våra fjällar...

Jag hade verkligen velat säga att våren är här på riktigt nu för idag kändes det verkligen som det! Den första solningen är avklarad för idag var det verkligen varmt, i solen måste tillägas. Först satt jag med tröja och jacka, sen tog jag av mig jackan, sen även tröjan så mina bleka arma fick se en skymt av solen också :)



Kvällen inleddes med grillning hemma hos min storebros Povel och hans familj. Gott, gott, gott!





Lite lek med världens sötaste unge :)

I förmiddags var jag och mamma en sväng på stan. Shoppade lite inne på hälsokost affären och parfymshoppen.
Avslutade med en runda på torget. Där köpte jag två blommor och körde sedan till pappas grav och planterade dem. Idag skulle han ha fyllt 49 år.

Kommentarer
Postat av: kerstin

Har mamma tagit den Häcken runt huset?kram k

2010-04-24 @ 22:53:08
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0