Hänt i veckan.

Jag känner mig lite tom.. vet inte om det beror på att jag är lite utslagen efter allt jobb och flyttande eller för att jag är helt ensam efter att ha haft massa folk hemma hela helgen. Roger har varit hemma och hans färäldrar och hälsat på. I morse åkte dem allihopa och kvar blev jag. Och lilla söta Steffen förståss. Lägger upp lite bilder eftersom jag inte känner för att skriva något.

Östersjöfestivalen


















Nu vill tydligen inte min dator att jag ska lägga upp fler bilder, så jag får sluta här helt enkelt. Snart ska jag ner och tvätta för första gången i nya tvättstugan. Hoppas den duger!

Puss hej!




Kommentarer
Postat av: kerstin

vart var Renee??fastna hon inte på bilderna?kram

2010-08-14 @ 08:31:06
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: jeanette

Nej hon gjorde visst inte det :) kram

2010-08-14 @ 14:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0