Att göra eller inte göra..

Jag har varit väldigt dålig på att blogga på sistonde.. Jag har varit väldigt dålig på att göra det jag måste över huvudtaget. Jag skriver mina what-to-do-listor men sen gör jag en av sakerna och återgår till sånt jag vill göra bara för att jag vill. Saker jag då ägnar mig åt är tillexempel:
*Kolla på one tree hill
*Kolla på Paradise Hotel
*Kolla på Bonde söker fru
*Kolla på halv åtta hos mig
*Kolla på Robinson
*Sitta vid datorn
*Fika med kusin Mikaela och köpa kläder
*Äta middag hos storebror
*Snacka strunt med mamma
*Prata i tele med Alex
Så ja, det är vad jag har för mig.

Det jag mest av allt borde göra är att skriva min observationsuppgift. Men va fan, det är en dag i morgon med, och efter det, och efter det... Det ordnar sig nog.
Imorgon är sista VFU dagen. Tänk att det redan gått fem veckor, vart tar tiden vägen? Det är med blandade känslor jag lämnar mina fjärdeklassare. Har haft det otroligt bra så det känns sorgligt att sluta. Samtidigt ska det bli skönt att komma tillbaka till Kalmar igen och kunna umgås med mina vänner när jag vill och vara bland mina egna saker.
Igår hade jag och Torsten ett snack om min tid hos dem. Jag är tydligen VÄLDIGT duktig. Det ni! :) Det är alltid kul med komplimanger och fina ord som är riktade till en själv.
Fortsatt trevlig torsdagkväll.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kerstin

Grattis det visste jag redan att du är Duktig men grattis va kul gumman Trevlig helg hälsa de dina

kram

2010-12-10 @ 07:11:35
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Ja, det har verkligen gått fort. Tänk att få komma hem till ett tomt hus. Inget stök utan bara det jag själv stökat till. Titta på vilket program på TV jag vill. Kram gumman det har varit kul att ha dig hemma :-)

2010-12-10 @ 11:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0