Dan före dopparedan.

Lillejulafton och efter över tre timmars bilfärd kom jag tillslut fram till Karlshamn. Det var ingen rolig resa. Körde tre kilmeter på över en halvtimme, suck, vilket väder. Tur att jag hade humorhimlen på p3 att lyssna på :)
När jag väl kom fram fick jag (efter en halvtimmes tjatande) mamma och Robert att spela memory med mig. Det är lugnt ett av tidernas roligaste spel. Passa alla mellan 4-99 år. Det vet jag, för det står på spelkartongen.
Nu ska jag sova, imorgon när jag vaknar är det JULAFTON! Jag hade önskat att Alex var med men man kan inte få allt man önskar sig. Jag tror jag kommer få fina julklappar iallafall för jag har varit såå snäll i år :P
På våra julaftonar är det dator och spel-förbud. Vi spelar sälskapspel, umgås och äter mat. Vårt lilla julbord med bara sånt som vi tycker om. Alltså ingen sill!!
Nu önskar jag er alla en RIKTIGT GOD JUL!
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Ha en underbar julhelg hälsa alla:)

Vem är Alex?Gott slut på 2010

kram

2010-12-26 @ 11:06:36
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: kerstin

Nu vet jag ;)

2010-12-26 @ 14:53:23
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0