Dripp dropp, snälla vatten kom.

Ikväll vankas det feeees, utgång och DANSA!! Sitter här och väntar på att vattnet ska börja rinna i mina kranar. Funderar på om det skulle hjälpa om jag gick in och satte mig vid kranen och sa massa snälla ord och bad riktigt snällt. Har kranar ett specielt öra för snälla ord tro?
Det är sjukt hur beroende man är av rinnande vatten. Hur klarade dem sig förr i tiden egentligen?
Har varit på stan med Robert idag och inhandlat de sista julklapparna vi ska köpa tillsammans. Skönt att få det gjort. Är inte riktigt klar än, men snart så :)
Kom precis på att jag glömt hämta ett par extremt viktiga böcker på biblan. Glömmer jag det imorgon är jag körd! Snälla påminn mig!

Kanske ska gå in i badrummet och dansa någon form av vatten-dans? See you later......

Kommentarer
Postat av: kerstin

har du fått vatten än?

Hälsa familjen ha en underbar jul nu '

Ta hand om dig kram

2010-12-19 @ 12:25:01
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0