Min jul i bilder.

En jätte mysig julhelg lider mot sitt slut. Eftersom jag är rätt sleten idag orkar jag itne skriva för mycket (juldan och utgång igår kväll) men jag lägger ut några bilder som får tala för sig själva.

Julafton började med att Povel, Nadja, Neo och Hugo kom på julfrukost.







Lite julklappsutdelning.



Sen spelade vi spel. Det obligatoriska Drakborgen samt ett nytt spel mamma köpt. Så dt kan låta. Det var asroligt!





På kvällen var det bara mamma, jag och Robert. Vi fixade vårt lilla julbord, bytte julklappar och spelade ännu mer spel.









Bland massa annat fick jag det här understället :)







Igår var vi hos min faster och kusinerna och firade lite mer jul.





På kvällen var det fest! Jag, Maria, Siri och Robert förfestade hemma hos mamma sen dansade vi all-night-long på Mingel! :)









God fortsättning allesammans!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Tack för trevliga bilder,ni har haft det bra ser jag kram kram

2010-12-28 @ 14:41:01
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0