Längtan efter SR, bortom alla minusgrader...

Går kvällen blev lyckad, vinet slank ner, kändes bara i början å det smakade inte riktigt som det brukar. Chili ölkorven sved till lite men fetaosten var mums! Lyssnade på lite rock låtar å jag fick en enorm längan till årets sweden rock festival. Visade bilder från förra året å Sanga å Jenny blev lite sugna att följa med, iaf Jenny. Maria kan få lite svårt att ta ledigt men jag tror nog hon lyckas flirta lite med chefen. Hon MÅSTE helt enkelt få ledigt det finns liksom inga alternativ..
Det är en speciel känsla det där, sitta i gräset å dricka öl å lyssna på hårdrock, kanske snubbla någon över dig å spiller ut halva sin öl på dig, men vad gör väl det, det är ju festival. Man vinglar runt bland tälten, fryser på natten å svettas på morgonen när solen steker så all luft i tältet försvunnit. Man smakar illa i munne å är inte alls sugen på första ölen, men när den väl är uppdrucken, då jävlar är man på G igen! :) (Fast hela den där grejen att bli på G igen var lite lättare när man var yngre, men man gör så gott man kan!)
Lite bilder från förra årets festival.





Tillbaka till går kvällen. Efter vi ätit upp all ölkorv, festaost, oliver, chips å druckit upp all öl å vin drog vi till studentpuben en vända. Beställde en pubtalrik där, mmmm.... så himla god! Pubtalriken består av paprika, gurka, mörötter, nachos chips, salami, ost å dipsåser. Jag var helnöjd när jag ätit upp :) Jag var även helnöjd när jag redan fick använda mina nyinköpta stövlar! Men fyfarao vad kallt det var! Inatt när jag kom hem bestämde jag mig för att INTE gå utanför dörren förrän vintern var slut, jag kommer hålla det! Jag lovar.. Förutom en hel massa undantag, när jag ska till skolan, ut med Steffen, på morgonpromenad men Malin å Elina, till stan, till Ica Maxi, till ridningen..
Å så ska jag försöka sluta skriva "å" istället för "och", men det är liksom kognitivt betingat, har skrivit så sen jag skrev mitt första seriösa kärleksbrev. Men jag ska försöka...
Nu ska jag plugga....

Hejsvejs sålänge!

Kommentarer
Postat av: TiLia

sv: Hmm, jag kanske skulle kunna göära en tillfällig design åt dig men jag kan bara göra själva headern inte ändra fägr och så, hah :P

2010-01-30 @ 11:27:54
URL: http://tiiiilias.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för igår, det var jättetrevligt!!!

Fixar nån en header så kan jag fixa resten :)

Kramar

2010-01-30 @ 12:51:55
Postat av: Maria

minns du alla dina sms du skickade till Maria i STOCKHOLM! igår??? ;)

2010-01-30 @ 22:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0