Ibland lyser det blonda igenom...

Idag har varit en fruktansvärt jobbig, dag. Har återigen suttit med den förbaskade boken och försökt förstå ch sammanfatta texten till egna anteckningar. Men det är inte lätt alltså, jag tycker typ allt är viktigt och även obegripligt många gånger.. Lyckades göra mig ovänn med min lillebror, jag var gnällig, han missförstod mig, jag blev arg, han blev nog också arg.. Än har vi inte pratat om det hela men jag känner att idag är en dag jag inte ska prata med någon så tar det en annan dag..
Dagen bjöd på lite skratt också. Har lyckats göra en helt sjukt korkad och förvirrad sak i fredags i berusningen. Skratta så tårarna spruta när jag insåg misstaget. Ska försöka att förklara så ni förstår men är inte säker på att jag lyckas.
Så här var det, tidigare på kvällen ringde Maria i min klass å vi bestämde att vi kanske skulle ses på studentpuben senare. När vi satt och lyssna på rock låtar som jag berättade om skicka jag till Maria, en kompis i stockholm att jag längtar till sweden rock. När vi senare skulle bege oss ner till stan skicka jag till Maria (i Sthlm) men TRODDE att jag skicka till Maria (i klassen) och frågade om hon var på studentpuben. Får till svar:
"Nej jag är hemma haha. Du får döpa mig till Maria the best" (Jag trodde Maria i klassen var lite full och rolig som skrev sådär å svarade: "Haha okej varför? Vi är där nu"
Då svara Maria (i Sthlm) " Gå hem och lägg dig". "Nej varför då" svara jag och tänkte att det kanske var något om att Maria inte tänkte komma till puben. "Du är full gå hem till Roger istället". Jag fattade ingenting, Maria måste vara jätte full tänkte jag, hon visste ju att Roger var med, så jag svarade: "Roger är ju är dummer! Det är nog du som är lite full ;)". "Hälsa han från mig o Peter DUMMER",svarade Maria då. Jag tyckte hon var skit konstig. Är hon full eller skojar hon bara? Det sista jag skrev var: "Vem fan är Peter dundr? Nu har jag ätit pubtalrik fy fan va gott! Ska sova nu :)". (Till saken hör att Maria i Sthlm's kille heter Peter å dem har varit ihop flera år. Men Maria i klassen's ex heter också Peter har jag för mig).
Dagen efter undrade jag lite över Marias konstiga beteende, men när hon ringde senare sa hon ingenting om det å jag orkade inte heller. Inte förrän jag läste mina kommentarer idag insåg jag att jag skickat till FEL MARIA! Haha hur kan det bli så fel?? Så stackars Maria hade alltså inte ens fått något sms om att vi var på puben.

Här kommer lite bilder från helgen..
 Jag å Jenny :)
 Sanga å Roger :)

 Mina nya stövlar :)
 Åt hemmagjord pissa till Robinson finalen igår :)

En smilis till varje bilde, det skall vara rättvist :)

Nu börjar snart i en annan del av köping! Å sen Wallander- Innan frosten. Tror den kan vara jäkligt bra.

Kommentarer
Postat av: malin

Haha det var jättekul ju, jag skrattade faktiskt lite här hemma för mig själv=) Skitfina stövlar, jag vill haaaaa!!

2010-01-31 @ 22:01:25
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: Maria THE BEST

Det roliga var...peter undrade "vem är det som skickar hela tiden vid den här tiden" ja bara...äh de e nettan som e full...haha så typiskt dig!

2010-01-31 @ 23:57:39
Postat av: Elina

Kan inte säga annat än att du är KNASIG!!

Men jag gillar dig ändå ;)

2010-02-01 @ 09:07:24
URL: http://elinahamberg.blogg.se/
Postat av: Renee Svensson

Det är inte så att min dotter behöver glasögon så hon ser nr på mobilen.Snygga stövlar :) kram

2010-02-01 @ 20:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0