Ett mystiskt sms har skickats iväg...

Jäkla vad trött jag är nu! Helt sjukt. Jag längtar så till klockan 8...

Innan när jag i ett desperat försök att hålla mig vaken satt och kollade igenom min mobil såg jag att jag hade något i utkorgen. När jag skulle öppna meddelandet och kolla vad det var skickades det iväg. Det stog: "Det går inte att ringa er. När är ni här så jag kan gå å möta er." Meddelandet skickades till Malin kl 4 inatt. Hon lär ju undra vad tusan jag menar med det. Dessutom lär hon ju undra om det verkligen var jobba jag skulle göra inatt och inte festa eller något sånt. Jag kan ju skicka lite konstiga sms ibland när jag är lite rund under fötterna ;)

Kommentarer
Postat av: malin

Hahaha jaa jag måste erkänna att jag blev lite confused=) Men jag är ju van som sagt. Puss!

2010-07-08 @ 08:26:28
URL: http://malintunis.blogg.se/
Postat av: kerstin

Bra att du sover ordenligt.

Hoppas du mår bra

hälsa kram

2010-07-10 @ 16:56:42
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0