Här sitter jag och sitter.

Nu sitter jag på jobb andra natten i rad. Jag lyckades faktiskt sova ända till 15.20 idag efter nattens  pass. Det kändes skönt, brukar ju annars ha svårt att sova på dagen. Men med Steffen på dagis, öronproppa i öronen och nånting för ögonen så det blev mörkt (vet inte vad det kallas??) gick det ju ganska bra.
På kvällen innan det var dags att jobba igen åkte jag och köpte tapeterna till nya lyan och hämtade Steffen på dagis. Sen åkte jag och Maria till stugan. Vi tog en promenad till Bergaviken och tog ett kvällsdopp, himla härligt. Tyckte jag iaf, Maria vågade inte bada den lilla fegisen ;) Men det var faktiskt lite kallare i vattnet idag än det varit de andra dagarna. Vindarna hade vänt.
När vi kom tillbaka till stugan grillade vi lite korv och satt och pratade. Himla trevlig kväll. Det behövs, man känner sig lite osocial när man jobbar natt annars.
Nu har jag bara 7 timmar och 10 minuter kvar att jobba....jag vill sooova i min sköna säng. 
 
/Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0