Hejsan hoppsan

Jag vill bara göra två konstateranden, eller ett, eller fler, eller vad det nu blir..
Jag har inte övergett bloggen och jag vill inte skryta om att jag har världens häftigaste liv och därför inte haft tid att bliogga. Men jag HAR INTE haft tid. Det är sant. Men jag har jobbat varje dag denna veckan och dessutom flytt-packat, bärt kartonger och sedan packat upp kartonger. Allt är en enda röra. Eller nu är det nog itne det mer, för under tiden jag sitter på jobb (8-21) sista helgen med vår gamla lägenhet, sköter Roger och hans föräldrar flyttstädningen. Så medan jag latar på jobb, fixar dem slutklämen på flytten. Jag vet inte vilket som är jobbigast. Men nu får jag betalt iaf :)
Ha det nu bra mina vänner, så kommer det kanske lite bilder från Östersjö, flytten och annat smått och gott :) Östersjö blev lite av en flopp btw, men det skyller jag vädret för fullt ut. Det regnade HEEEELA lördan, utan ett enda uppehåll. Så någon marknad fick jag se :( bara en sjuhelvetes förkylning.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: kerstin

hej hopp härligt att du är här igen kram

2010-08-01 @ 15:16:34
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0