I morgon drar vi....

...till Dublin. Vi ska dricka öl och leva rövre :) mohaha. Kul ska det bli vill jag lova!

Igår kom min faster, hennes man och mina kusiner till Kalmar ovh hälsade på mig. Vi har haft jätte roligt! De kom igår eftermiddag, vi åkte och kollade på nya lägenheten, stugan och badade i Bergaviken.
På kvällen var vi och såg "Zpanska flugan", helt underbart rolig föreställning! Jag fick mig många glada skratt.
När teatern var slut och vi kom hem hade även Roger kommit hem efter en veckas jobb på destination Gotland. Vi spelade lite spel, karlarna drack gin och tonic och jag och faster rödvin. När vi skulle sova öppnade vi upp varenda fönster i lägenheten för att få in lite luft, det är så varmt! Tänk att vi kan få sån här värme i Sverige, det är underbart :)
Idag åkte vi till Långviken och solade och badade. En del modiga hoppade från hopptornen och vi lyckades fånga en del roliga bilder :P
Efter stranden åt vi på Krögers uteservering. Jag har sagt det förrut men det tåls att sägas igen, JAG ÄLSKAR SOMMAREN!
Sen köpte jag faktiskt ett par VÄLDIGT färgglada och mönstrade tights, jag vet inte än om de ska få flytta in i garderoben eller lämnas tillbaka till stadium. Jag får suga på den karamellen lite.

 Min faters man, hur hoppar han egentligen???





Nu är väskorna packade och i är redo för Dublin!! Vår snälla granne passar lägeheten och vår snälla stuggranne passar stugan så bra man kan ha det :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: kerstin

hej hoppas ni får det jätte bra på resan.

Kul och se KG med familj hälsar du dem nästa gång

kram på er alla Kerstin

2010-07-15 @ 16:29:10
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: renee

Du glömde Brorsan o mamma passar Steffen. Å de är jobbigt värre är som att ha fått en bebis igen. Jag är för gamal för det :-)

2010-07-16 @ 12:47:27
Postat av: kerstin

ler det är väl kul at vara hundvakt Renee?

hoppas du mår toppen kram

2010-07-18 @ 10:08:46
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0