Biiiildeeer

Jag har förstått att Slash är en jävligt grym gitarrist och att Guns'n'rosers inte är detsamma utan honom. Själv har jag lite svårt att lägga ett djupt och riktigt utlåtande om det eftersom jag inte har ett specielt öra för det där. Men jag tänker såhär, att hur kan en gitarrist utgöra ett helt band, det måste väl ändå vara mycket värre om sångaren slutar. Man kan ju alltid lära sig och spela gitarr på samma sätt som en annan men man kan ju inte öva upp sin röst så man låter precis likadant. Så om om gitarristen försvinner är det väl bra att man kan lära sig spela likadant? Fast jag har förstått att det är upprörande om man kopiera rakt av och det kan jag förstå att man tycker om man är insatt i ämnet. Men en vanlig okunnig människa som jag hade jag blivit besviken om GNR inte hade låtit precis likadant som jag är van att höra dem, då hade jag tyckt att det lät som ett cover-band. Nu förstår jag att folk kommer bli jätte arga på mig. Men jag förklarar det bara ur en okunnigs synvinkel och menar ingenting illa! Jag lovar :)

Här kommer lite bilder från festivalen.



 Maria, tack som fan för en as kul festival!

























 Så här låg jag heeela dagen igår. Det tog tid innan jag hittade in i duschen så att mamma kunde andas igen (jag luktade tydligen inge gott)..

Sha na na na na na


Kommentarer
Postat av: kerstin

hmm ser ut som du behöver sova som mig kram godnatt kram hälsa alla

2010-06-15 @ 18:13:06
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jeanette

Jag känner inte igen dig!!! =O

2010-06-17 @ 19:09:59
Postat av: Jeanette

Anonym: Vem är du som inte känner igen mig om jag får fråga :) Och hur känner du inte igen mig?

2010-06-20 @ 22:21:18
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0