Dags att jobba.

Om en timme och en kvart börjar jag jobbar min första natt. Hur ska det gå?? Jag är jätte trött ju. Steffen vägra låta mig sova, sen nu när jag gett upp har han snällt som ett litet barn lagt sig att sova. Varför får HAN sova men inte JAG?!
Undra vad jag ska sysselsätta mig med hela natten.. Är det någon som har förslag eller tips på hur man håller sig vaken så snälla ge de till mig nu när jag är som mest behövande.

Rogers snälla familj har skickat en födelsedags present till mig på posten!! Åh jag blev så glad, tack snälla snälla ni! Där i låg två böcker om trädgårdsskötsel så dem kan jag iallafall titta i lite inatt. Jag vet, jag fyller inte år förrän i morgon men jag fick ju paketen idag och kunde verkligen inte hålla mig. Sen tänkte jag att jag nog kommer vara väldigt trött i morgon och så fort jag orkar vakna till ska jag ju grilla med tjejerna i stugan fram till jag gå på nästa natt skift. Så alla nära och kära, svara jag inte i morgon förmiddag vet ni varför.



Förra årets födelsedags tårta :)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: kerstin

god tårta GRATTIS kram

2010-06-24 @ 17:44:19
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0